ponedeljek, 21. oktober 2013

Nekaj malega za začetek...

Za pisanje spletnega dnevnika oziroma bloga, in ne spletne strani, sem se odločila zato, ker ga še nisem pisala in bi rada raziskala novo področje, saj sem spletne strani že urejala. Na tem blogu boste lahko brali vse o fotografiji, ki je moja osrednja tema pri predmetu IKT za poučevanje računalništva.
To temo sem si izbrala zato, ker je eden mojih hobijev prav fotografiranje in bom združila učenje z zabavo.

                                                                                Foto: Sandra Toni

Vsak teden bom opisala in prikazala eno projektno nalogo, ki bo prikazala delo s fotografijo in na kakšne načine jo lahko uporabimo.

Upam da vam bo moj blog všeč. Vesela bom vsakega komentarja in kritike za izboljšanje tega bloga. Najlepša hvala za oglede in komentarje že v naprej in veselo branje. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar