ponedeljek, 18. november 2013

Animacija

Programov za ustvarjanje animacij je veliko. Jaz vam bom opisala tri izmed njih. Predstavila vam bom prednosti in slabosti le-teh.

BLENDER:

  • Prednosti: Animacije delamo v 3D prostoru, zato lahko naredimo animacije zelo realne.
  • Slabosti: Za program potrebuješ kar veliko vaje in razumevanja programa (ni za začetnike).

PENCIL2D:

  • Prednosti: Pregleden in enostaven uporabniški vmesnik. Idealen za enostavne animacije.
  • Slabosti: Navkljub enostavnosti vmesnika, je potrebno nekaj vaje in umetniške žilice za spodobne animacijeZa animacijo ponuja predvsem osnovna orodja.
PIVOT STICKFIGURE ANIMATOR: 

  • Prednosti: Enostaven program, s katerim lahko poljubno premikamo naše figurice. Figurica vsebuje točke (kolena, komolci, vrat,...), kjer jo lahko prepogibamo in enostavno dosežemo dobre animacije.
  • Slabosti: Te animacije lahko shranjujemo samo v animirani .gif in .avi format. Pri animaciji lahko uporabljamo samo figurice, ustvarjene iz geometrijskih likov.

Po pregledu vseh programov sem se tudi jaz poigrala in ustvarila svojo animacijo. Čeprav je zahteven, sem svojo animacijo na koncu le naredila v Blender-ju, saj sem z njim lahko najbolje prikazala svojo temo Fotografija. Veliko sem si pomagala tudi z vodiči, ki sem jih našla na YouTube kanalu. Torej kot končno animacijo spodaj prilagam posnetek.

Animacija:

Ni komentarjev:

Objavite komentar