sreda, 5. februar 2014

Predstavitve

Ustvarila sem predstavitev za učence 3. triade v osnovni šoli. Za to predstavitev sem izbrala temo fotoaparat. V današnjih časih je tehnologija že zelo napredovala in vedno več otrok prihaja v stik s fotoaparati in tudi že s profesionalnimi fotoaparati, o katerih pa otroci ne vejo veliko. Zato sem se odločila predstaviti osnove fotoaparata, iz česa je sestavljen ter kako fotoaparat deluje.

Za predstavitev sem si izbrala programje Prezi. Izbrala sem ga zato, ker lahko izbiraš med različnimi šablonami oziroma platni (ali pa ga lahko ustvariš tudi sam), izbiraš oziroma določiš lahko zaporedje prosojnic in kako naj potuje po izbrani šabloni. Zdi se mi, da bi že sama predstavitev v Preziju naredila večji vtis in vzbudila pozornost otrok, kot če bi naprimer predstavili v Microsoft Power Point-u, pri katerem se prosojnice pomikajo samo v eno smer.

V spodnji povezavi si lahko ogledate tudi mojo predstavitev. Uživajte. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar