sreda, 5. februar 2014

Zvok in zajem zaslona

Za zvok in zajem zaslona sem uporabila program Camtasia Studio 8. Izbrala sem ga, ker lahko območje zajema (snemanja) zaslona izbereš sam in ker lahko zvok posnameš kasneje, ter dodajaš posnetku tudi različne zvoke in zanimive vhodne posnetke. Torej s tem programom lahko združuješ tudi različne posnetke.
Na žalost pa je zastonjska verzija le 30 dni, nato pa je potrebno plačati licenco.

OPIS UPORABE PROGRAMA CAMTASIA STUDIO:
Najprej sem uporabila snemanje zaslona, in sicer tako, da sem pogled na zaslon prilagodila programu Gimp. Poleg zajema zaslona sem uporabila tudi posnetek zvoka.
Posnetek sem dokončala tako, da sem mu dodala vhodni in zaključni posnetek. Temi sem dodala napise in dodala glasbo v ozadju. Glasbo sem skrajšala v programu GoldWave in jo nato prenesla v Camtasia Studio.

Prilagam še povezavo do zajema zaslona.

Uživajte!

UREJANJE FOTOGRAFIJE S PROGRAMOM GIMP

Ni komentarjev:

Objavite komentar